Za zahradou jsem našla tuny medvědího česneku, a musím říct, že dneska už mi asi nic větší radost neudělá. Neváhala jsem ani minutu a hned ho použila do super jednoduchého receptu, po kterým jsem se cítila tak dobře a byl

>>>

Máte rádi kávu? A co takhle si ji dát ve smoothie jako snídani? Tohle smoothie je díky oříškům tak krásně krémový. Ovoce a oříšky vám dodají potřebné vitamíny a minerály, kurkuma a skořice zas působí jako antioxidant. Dohromady úžasná kombinace

>>>

  Už je vám asi jasný, že máme rádi asii. Tentokrát taková hodně zdravá verze z cizrny a pórku.   Ingredients: 2-3 lžíce praženého sezamového oleje 2 česneky 1 velký pórek asi 1 hrnek uvařené cizrny 2 lžíce rybí omáčky (vegan verze:

>>>

  Pravé německé housky připravené s prefermentem/polišem, který je velkým pomocníkem vašemu zažívání  při trávení jakéhokoliv pečiva.   Ingredients Preferment/Poliš 100 g Vody 100 g Pšeničné mouky hladké (T550) 0,1 g Čerstvého droždí Hlavní těsto Preferment 150 g Pšeničné mouky hladké (T550) 55 g Vody

>>>

Záleží mi na tom, co jím. A někdy se rozhodnu pro oběd, který je připravený jen v páře. Někdy si užívám jednoduchého nachucení soli a olivového oleje nebo másla, které dodá dušené zelenině ten šmrnc. Někdy ale toužím po něčem

>>>

Jako u spousty receptů na pečivo, které zde najdete, i tyhle houstičky budou potřeba připravit už večer předem. Jsou chuťově výrazné, kompletně celozrnné, ale zároveň díky přes noc namočeným semínkům a předpřipravenému kvásku s předtěstem tak vláčné! Jedna z jasných

>>>

Je jednoduché, rychlé a dobré. Kromě klasického cukroví je nováčkem tento rok tento recept.   Ingredience: 100g marcipánu 120g másla / hery (změklé) 100g cukru 1 vejce (střední velikost, v pokojové teplotě) 250g hladké mouky 1/2 sáčku vanilkového pudinku 1

>>>

Svatý Martin  je za námi, 4 dny jsme dojídali husu, kaldoun i paštiku. Toužili jsme po něčem už konečně lehčím. A tak nás po svatomartinských hodech potěšil právě tenhle salát plný chutí.   Ingredience: 140g bulguru 250ml vroucí vody 40-50g

>>>

Klasický chléb, který si pamatujou děti z DDR. Já vím, píšu v češtině, pro čechy… ale když mě přítel požádal, ať mu jeho dětská léta připomenu, nebyla bych to já, abych to aspoň nezkusila a ještě k tomu, když jde

>>>

Ingredience: 600g dýně hokkaido 1 červená cibule 1 lžička mleté sladké papriky 45g piniových semínek 100g sýru feta hrst čerstvého špenátu šťáva z 1 pomeranče Postup: 1. Dýni můžete oloupat, ale nemusíte – dle tvrdosti šlupky. Nakrájejte na kostičky cca 1x1cm a

>>>

Načíst další příspěvky